Selecteer een pagina

Artikelen

Een klassieke maar nog steeds effectieve manier om impact te genereren is (online) tekst. Hieronder voorbeelden van projecten waarbij we complexe informatie hebben vertaald in toegankelijke artikelen gericht op een specifieke doelgroep.

Hypotheken

Voor Munt Hypotheken hebben we tientallen goed gelezen artikelen geschreven  gericht op hypotheekadviseurs. Deze worden regelmatig door andere vakmedia opgepikt. Hierbij maakten we gebruik van creatieve invalshoeken en onze uitgebreide en actuele kennis van hypotheken.

Pensioen

Pensioen is voor veel mensen een onderwerp dat ver van ze af staat en waar ze liever niet mee bezig zijn. We hebben het onderwerp behapbaar, toegankelijk en relevant gemaakt. Afgelopen jaren kwamen miljoenen Nederlanders tijdens de Pensioen3daagse naar aanleiding van onze artikelen.

Beleggen en vermogen

Wat is een etf? Hoe spreid je je beleggingen? Wat zijn nou precies je mogelijkheden nu de rente historisch laag is? Op welke manieren kun je inspelen op de daling van het Britse pond? Al dit soort vragen hebben we voor de website van de Vereniging van Effectenbezitters beantwoord in eenvoudige taal.

Belastingen en toeslagen

Door de complexiteit van het systeem maken veel mensen geen gebruik van aftrekposten en toeslagen waar ze wel recht op hebben. Met toegankelijke en relevante content op het juiste moment verlagen we de drempels om gebruik te maken van regelingen en een geld te laten liggen.

Dagelijkse geldzaken

Verantwoord financieel gedrag begint met het dagelijks managen van geld. Mede dankzij onze praktische tips helpt de website van Wijzer in geldzaken miljoenen mensen op weg om hiermee aan de slag te gaan. Ook weten we alles van de financiele opvoeding van kinderen.

Financiele producten

Zijn je reisverzekeringen op orde, waar moet je aan denken als je een hypotheek afsluit, wat komt erbij kijken als je gaat beleggen? Het kiezen van financiële producten is voor veel Nederlanders een uitdaging . Met praktische tips over wat je kunt doen, helpen we gebruikers op weg.

4 redenen om activatietools in te zetten om mensen te betrekken bij het nieuwe pensioenstelsel

Pensioen was altijd al ingewikkeld en veel mensen schuiven actie ondernemen op de lange baan. Nu er een nieuw stelsel...

Online tooling

Wil je je doelgroep in actie krijgen? Tools zijn daarvoor een perfect middel.

Onderzoek

Met een goed opgezet onderzoek genereer je aandacht, zowel in traditionele media als online.

Video en animatie

Beeld kan een hele krachtige aanvulling zijn voor een online campagne.

Artikelen

Een klassieke maar nog steeds effectieve manier om impact te genereren is (online) tekst.

Een tool als eerste stap voor pensioenactie

Grote ingewikkelde onderwerpen zoals je pensioen of duurzaam wonen zijn voor veel mensen niet te overzien. Ze weten niet waar ze...

4 tips om toeslagen toegankelijk te maken

Financieel gedrag gaat over ingewikkelde keuzes die op elkaar ingrijpen. Hierdoor zien burgers vaak door de bomen het bos niet...

Personaliseren: van geldzaken naar gasloos wonen

Mensen die actie willen ondernemen om gasloos te wonen, krijgen te maken met een woud van online informatiebronnen. Door de...
Vragen naar aanleiding van dit artikel? Wij helpen u graag aan een antwoord of een kortere kop als deze te lang is.