Genereer aandacht met onderzoek
Met een goed opgezet onderzoek genereer je aandacht, zowel in traditionele media als online. Je speelt in op het publieke debat en trekt de aandacht naar je toe. Wij kennen de media, kennen de doelgroepen en kennen het publieke debat tot in de details. Daardoor zijn we in staat onderzoeken op te zetten die leiden tot pr-succes. We bieden het volledige traject, van het opstellen van de vragen tot het formuleren van prikkelende conclusies.
Einde rentevaste periode
We vroegen huiseigenaren waarvan de rentevaste periode binnenkort afloopt wat ze verwachtten en welke actie ze wilden gaan nemen. NU.nl, DFT.nl en veel andere sites gericht op geldzaken namen de uitkomst over.
Nederlanders en hun reisverzekering
Om aandacht te vragen voor een reisverzekeringentool, hebben we Nederlanders gevraagd hoe ze op vakantie omgaan met hun verzekeringen. Onderzoek en bijbehorende tool haalden veel nieuwssites.
Veranderingen 1 januari 2019
We vroegen Nederlanders naar hun financiele goede voornemens voor 2019. De resultaten werden breed opgepikt. Veel media, online maar ook radio en tv, schonken er aandacht aan.
Onderzoek vakantiezakgeld
Kort voor de zomervakantie hebben we 500 ouders gevraagd of ze kinderen iets extra’s geven voor de vakantie. 63% van de ouders doet dit. De uitkomsten van het onderzoek gebruikten we om aandacht te vragen voor het onderwerp. Het Jeugdjournaal pikte het op.