Selecteer een pagina

Onderzoek

Genereer aandacht met onderzoek

Met een goed opgezet onderzoek genereer je aandacht, zowel in traditionele media als online. Je speelt in op het publieke debat en trekt de aandacht naar je toe. Wij kennen de media, kennen de doelgroepen en kennen het publieke debat tot in de details. Daardoor zijn we in staat onderzoeken op te zetten die leiden tot pr-succes. We bieden het volledige traject, van het opstellen van de vragen tot het formuleren van prikkelende conclusies.

Einde rentevaste periode

We vroegen huiseigenaren waarvan de rentevaste periode binnenkort afloopt wat ze verwachtten en welke actie ze wilden gaan nemen. NU.nl, DFT.nl en veel andere sites gericht op geldzaken namen de uitkomst over.

Nederlanders en hun reisverzekering

Om aandacht te vragen voor een reisverzekeringentool, hebben we Nederlanders gevraagd hoe ze op vakantie omgaan met hun verzekeringen. Onderzoek en bijbehorende tool haalden veel nieuwssites.

Veranderingen 1 januari 2019

We vroegen Nederlanders naar hun financiele goede voornemens voor 2019. De resultaten werden breed opgepikt. Veel media, online maar ook radio en tv, schonken er aandacht aan.

Onderzoek vakantiezakgeld

Kort voor de zomervakantie hebben we 500 ouders gevraagd of ze kinderen iets extra’s geven voor de vakantie. 63% van de ouders doet dit. De uitkomsten van het onderzoek gebruikten we om aandacht te vragen voor het onderwerp. Het Jeugdjournaal pikte het op.

4 redenen om activatietools in te zetten om mensen te betrekken bij het nieuwe pensioenstelsel

Pensioen was altijd al ingewikkeld en veel mensen schuiven actie ondernemen op de lange baan. Nu er een nieuw stelsel...

18inalmere.nl

Opdracht van de Gemeente Almere. De website 18inalmere.nl geeft een handig en persoonlijk overzicht van informatie en acties die belangrijk zijn als je 18 jaar wordt.

Coronageldhulp.nl

Een belangeloos initiatief met een persoonlijke overzicht van steunmaatregelen voor ondernemers. (maart 2020)

Online tooling

Wil je je doelgroep in actie krijgen? Tools zijn daarvoor een perfect middel.

Onderzoek

Met een goed opgezet onderzoek genereer je aandacht, zowel in traditionele media als online.

Video en animatie

Beeld kan een hele krachtige aanvulling zijn voor een online campagne.

Artikelen

Een klassieke maar nog steeds effectieve manier om impact te genereren is (online) tekst.

Een tool als eerste stap voor pensioenactie

Grote ingewikkelde onderwerpen zoals je pensioen of duurzaam wonen zijn voor veel mensen niet te overzien. Ze weten niet waar ze...

4 tips om toeslagen toegankelijk te maken

Financieel gedrag gaat over ingewikkelde keuzes die op elkaar ingrijpen. Hierdoor zien burgers vaak door de bomen het bos niet...

Personaliseren: van geldzaken naar gasloos wonen

Mensen die actie willen ondernemen om gasloos te wonen, krijgen te maken met een woud van online informatiebronnen. Door de...
Vragen naar aanleiding van dit artikel? Wij helpen u graag aan een antwoord of een kortere kop als deze te lang is.